Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

ΨΩΜΑΚΙΑ ΓΙΑ ΜΠΕΡΚΕΡ

Υλικά:

450 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φακελάκι ξηρή μαγιά
1 φλυτζάνι ζεστό νερό
1 αυγό
2 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.σ. αλάτι
4 κ.σ. βούτυρο λιωμένο
3 κ.σ. ζάχαρη
1 αυγό και 1 κ.σ. γάλα
για να αλείψουμε τα ψωμάκια
3 κ.σ. σουσάμι για τα ψωμάκια

Εκτέλεση:

Σε ένα μπωλ βάζουμε το ζεστό
νερό με τη μαγιά και 1/2 κούπα
από το αλεύρι. Το σκεπάζουμε
και το αφήνουμε να δουλέψει για
1/2 ώρα περίπου. Έπειτα στο κάδο
του μίξερ ρίχνουμε το μίγμα της μαγιάς
και προσθέτουμε το υπολοιπο αλεύρι,
το αλάτι, το αυγό, το ελαιόλαδο,
το βούτυρο και τη ζάχαρη.


Το δουλεύουμε στο μίξερ για 5-6 λεπτά
με το εξάρτημα του γάντζου. Η ζύμη πρέπει
να είναι απαλή και λεία και να ξεκολλάει
από τα τοιχώματα του κάδου
και να μη κολλάει στα χέρια μας.
Τη βγάζουμε από το κάδο και τη βάζουμε
σε ένα μπωλ και αφήνουμε τη ζύμη
να φουσκώσει για 2 ώρες.

Μετά παίρνουμε τη ζύμη και την απλώνουμε
σε αλευρωμένο πάγκο. Δίνουμε στη ζύμη ενα
ορθογώνιο σχήμα όπως στη φωτό και με
ενα μαχαίρι το χωρίζουμε σε 8 κομμάτια.
Το κάθε κομμάτι το δουλεύουμε και το
κάνουμε στο μέγεθος του ψωμιού που θέλουμε
(συνήθως στρογγυλό)




Τα σκεπάζουμε για 40-50 λεπτά να φουσκώσουν
λίγο.
 Χτυπάμε σε ένα μπωλάκι 1 αυγό με 1κ.σ. γάλα
και με αυτό αλείφουμε τα ψωμάκια μας από πάνω και πασπαλίζουμε με σουσάμι.






Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους
180 βαθμούς κελσίου για 15-17 λεπτά.







Τα ψωμάκια είναι πολύ νόστιμα και
 πολύ αφράτα.. Ότι πρέπει για burger!!





















Καλή Επιτυχία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου