Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΟΥΣΤΑΛΕΥΡΙΑ

Υλικά για 8 μπωλάκια:

8 φλυτζάνια μούστο
1 φλυτζάνι νισεστέ
λίγο σουσάμι
λίγη κανέλα σε σκόνη

Εκτέλεση:

Σε μία κατσαρόλα βάζουμε
τα 7 φλυτζάνια μούστο
και τα αφήνουμε να βράσουν.
Σε ένα μπώλ βάζουμε τα 8ο
φλυτζάνι  από το μούστο, κρύο χωρίς
να το έχουμε ζεστάνει, και
προσθέτουμε το νισεστέ και
ανακατεύουμε μέχρι να διαλυθεί.

Αφού ο μούστος στη κατσαρόλα
βράζει με μία κουτάλα αρχίζουμε
να ρίχνουμε 2-3 κουταλιές στο
μείγμα με το νισεστέ για να
το ζεστάνουμε.
Ρίχνουμε το μείγμα του μπωλ
στη κατσαρόλα και το
αφήνουμε να βράσει για 10-12
λεπτά μέχρι να δούμε ότι
αρχίζει να πήζει.

Η μουσταλευριά μας είναι έτοιμη.

Το βγάζουμε από τη φωτιά και αδειάζουμε
σε μπωλάκια της επιλογής μας.
Αφού κρυώσει πασπαλίζουμε με κανέλα
και σουσάμι και σερβίρουμε.

Προαιρετικά προσθέτουμε
καρυδόψυχα.


Καλή Επιτυχία..


1 σχόλιο:

  1. Οι συνταγές σου είναι ωραιότατες όλες. Έχω εκτελέσει τις περισσότερες από αυτές. Κρίμα που διέκοψες τις αναρτήσεις σου. Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να συνεχίσεις τις όμορφες αναρτήσεις σου. Μέχρι ...τότε, πολλούς χαιρετισμούς στο πανέμορφο νησί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή