Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

ΧΤΑΠΟΔΙ ΜΕ ΜΑΚΑΡΟΝΑΚΙ ΚΟΦΤΟ

Υλικά:

1 χταπόδι περίπου στο κιλό
2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
300 γρ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
2 κ.σ. πελτέ ντομάτας
2 μπαχάρια, αν δεν έχετε ολόκληρα
και έχετε σε σκόνη θα βάλετε λιγότερο
από μισό κουταλάκι.
2 φύλλα δάφνης
1 ποτήρι κόκκινο κρασί
ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι
1 πακέτο μακαρονάκι των 500 γρ.

Εκτέλεση : 

Αφού έχουμε πλύνει και έχουμε
καθαρίσει το χταπόδι το βάζουμε
σε μία κατσαρόλα να βράσει
μέχρι να μαλακώσει. Αφού
έχει βράσει το αφήνουμε να κρυώσει
και το κόβουμε σε μικρά κομμάτια.



Σε μια κατσαρόλα βάζουμε λίγο
ελαιόλαδο και τσιγαρίζουμε το
κρεμμύδι, προσθέτουμε το χταπόδι
και ανακατεύουμε.


Προσθέτουμε το κρασί και
ανακατεύουμε λίγο μέχρι να εξατμιστεί
το αλκοόλ.

Στη συνέχεια βάζουμε όλα τα υλικά
μας εκτός απο το μακαρονάκι.
Βάζουμε και 2 ποτήρια νερό
μέχρι να σκεπαστούν τα υλικά μας.




Το αφήνουμε να βράσει σε μέτρια φωτιά
για 45 λεπτά περίπου. Ενδιάμεσα πάντα
ελέγχουμε αν χρειάζεται να προσθέσουμε
νερό, δε θέλουμε να εξατμιστεί και να μας
κολλήσει το φαγητό.








Σε μια άλλη κατσαρόλα έχουμε βράσει
το μακαρονάκι και αφού το έχουμε
στραγγίξει το ρίχνουμε στη κατσαρόλα
με το χταπόδι και ανακατεύουμε.







Το φαγητό μας είναι έτοιμο.

Καλή Επιτυχία.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου