Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Η ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΥ (SHEPERD'S PIE)

Υλικά για 7-8 άτομα:

1.200 γρ. κιμά μοσχαρίσιο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
1/2 κούπα αρακά
1/2 κούπα καλαμπόκι
1 καρότο ψιλοκομμένο
200 γρ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
2-3 μπαχάρια
200 γραμμάρια παρμεζάνα
1 μικρό φλυτζανάκι κόκκινο κρασί
1/2 κ.γ. θυμάρι
1/2 κ.γ. δεντρολίβανο
8-10 πατάτες βρασμένες
1/2 φλυτζάνι γάλα
50 γρ. βούτυρο
αλάτι
πιπέρι
ελαιόλαδο

Εκτέλεση:

Σε ένα βαθύ τηγάνι ή μία κατσαρόλα
βάζουμε λίγο ελαιόλαδο και
τσιγαρίζουμε το κιμά καλά, προσθέτουμε
το κρεμμύδι με το σκόρδο και σβήνουμε
με το κόκκινο κρασί. Προσθέτουμε
τον αρακά, το καλαμπόκι, το καρότο
τη ντομάτα, το μπαχάρι, το θυμάρι,
το δεντρολίβανο, αλάτι, πιπέρι,
λίγο νεράκι να σκεπαστούν τα υλικά
μας και το αφήνουμε να βράσει για 40
λεπτά περίπου.

Αφού έχουμε βράσει τις πατάτες μας
τις ξεφλουδίζουμε, τις λιώνουμε
σε μια κατσαρόλα και προσθέτουμε
το βούτυρο και το γάλα.
Ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει
ο πουρές μας λείος αλλά όχι μαλακός
πολύ. Να είναι λίγος σφιχτός.

Αφού έχει μαγειρευτεί ο κιμάς με
τα υπόλοιπα υλικά τον αδειάζουμε
σε ένα πυρέξ και από πάνω
απλώνουμε τον πουρέ.
Πασπαλίζουμε  με παρμεζάνα και
το ψήνουμε σε προθερμασμένο
φούρνο στους 180 βαθμούς για
20-25 λεπτά μέχρι να ροδίσει.


Ο κιμάς δε πρέπει να έχει πολλά ζουμιά
πρέπει να είναι σχεδόν στεγνός.

Αυτή είναι μία συνταγή γνωστή στο
εξωτερικό,συνηθισμένη και αγαπημένη.

Επίσης αν θέλετε μπορείτε να το
ψήσετε σε ατομικά πυρεξάκια
και να το σερβίρετε..


Καλή Επιτυχία...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου