Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

ΛΙΓΚΟΥΙΝΙ ΜΕ ΦΡΕΣΚΙΑ ΝΤΟΜΑΤΑ

Υλικά:

1 πακέτο μακαρόνια
1 μεγάλη ντομάτα
400 γρ. συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κ.γ. ξηρό βασιλικό
φρέσκο βασιλικό
αλάτι
πιπέρι
ελαιόλαδο
παρμεζάνα

Εκτέλεση:

Βράζουμε τα ζυμαρικά, τα σουρώνουμε
και τα καίμε με λίγο βούτυρο ή λάδι.

Σε μία κατσαρόλα τσιγαρίζουμε
το κρεμμύδι μέχρι να μαραθεί,
να μη μαυρίσει και προσθέτουμε
το συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας,
το ξηρό βασιλικό και αλατοπίπερο.
Το αφήνουμε να βράσει για 10 λεπτά
και μετά προσθέτουμε τη φρέσκια
ντομάτα ψιλοκομμένη.
Χαμηλώνουμε λίγο τη φωτιά και
το αφήνουμε για άλλα 5 λεπτά. Πριν
το βγάλουμε από τη φωτιά προσθέτουμε
και λίγο φρέσκο βασιλικό.
(κατά βούληση)

Αν θέλετε σερβίρετε τα μακαρόνια και
ρίξτε από πάνω τη σάλτσα και το
τριμμένο τυρί.

Δοκιμάστε όμως να βάλετε τη κάθε
μερίδα σε ένα τηγάνι σε πολύ σιγανή
φωτιά (ζυμαρικά και σάλτσα)
και ανακατέψτε μέχρι να δέσει η
σάλτσα με τα ζυμαρικά και να το
σερβίρετε μετά με τριμμένη παρμεζάνα.

Καλή Επιτυχία...

1 σχόλιο: