Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

CHEESECAKE

Υλικά:

900 γρ. τυρί κρέμα
1 ζαχαρούχο γάλα
2 πακέτα πτι μπερ
160 γρ. βούτυρο
χυμό από 2 λεμόνια
μαρμελάδα της επιλογής σας

Εκτέλεση:

Σε ένα κατσαρολάκι λιώνουμε
το βούτυρο, το βάζουμε σε ένα
μπωλ και το αφήνουμε να πάρει
θερμοκρασία δωματίου.
Έχουμε τρίψει τα μπισκότα σε μίξερ
να γίνουν σκόνη και τα προσθέτουμε
στο βούτυρο. Ανακατεύουμε καλά
και το βάζουμε στη φόρμα μας
δημιουργώντας τη βάση του γλυκού.



Σε ένα μπωλ βάζουμε τη κρέμα τυριού,
το ζαχαρούχο και το χυμό από τα λεμόνια.
Ανακατεύουμε καλά με ένα σύρμα
και το βάζουμε στο ψυγείο για 1 ώρα
να κρυώσει.





Μετά από 1 ώρα παίρνουμε τη κρέμα
και τη στρώνουμε μέσα στη φόρμα
πάνω από το λιωμένο μπισκότο.








Το αφήνουμε τουλάχιστον για 2 ώρες
στο ψυγείο μας.












Το γλυκό μας είναι έτοιμο.
Το σερβίρουμε με μαρμελάδα
της επιλογής μας.





Καλή Επιτυχία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου