Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΨΕΥΤΟΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ

Υλικά για 5-6 μερίδες:

2 κομμάτια συκώτι
1/2 κιλό κρέας μοσχάρι
5-6 κρεμμυδάκια φρέσκα
1 ματσάκι άνηθο
1 μαρούλι
1 φλυτζανάκι ρύζι νυχάκι
1/2 κούπα ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι

Για το αυγολέμονο:

2 αυγά
2-3 λεμόνια

Εκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα βράζουμε
συκώτι για λίγο και μετά
αλλάζουμε το νερό και
το ξαναβράζουμε σε καθαρό
νερό μέχρι να μαλακώσει .
Σε μια άλλη κατσαρόλα
βράζουμε το κρέας μέχρι κι αυτό
να μαλακώσει. Αφού βράσουν
τα βγάζουμε από τη κατσαρόλα
και τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια.
Σε μια κατσαρόλα βράζουμε νερό
κι εκεί προσθέτουμε όλα μας τα
υλικά εκτός από μαρούλι και το
ρύζι. Τα αφήνουμε να βράσουν
για 1 ώρα και μετά προσθέτουμε
το μαρούλι ψιλοκομμένο όπου
συνεχίζουμε το
βράσιμο για 1/2 ώρα.
10 λεπτά πριν κλείσουμε το μάτι
από τη φωτιά προσθέτουμε και το
ρύζι.

Χτυπάμε σε ένα μπωλ 2 αυγά
και 2-3 λεμόνια, προσθέτουμε
λίγο ζουμί από τη κατσαρόλα
και ανακατεύουμε.
Βγάζουμε τη κατσαρόλα από τη
φωτιά και τη ρίχνουμε το
αυγολέμονο στο φαγητό και
ανακατεύουμε. Το ξαναβάζουμε
στη φωτιά να πάρει 1-2 βράσεις.

Το φαγήτο μας είναι έτοιμο.

Καλή Επιτυχία...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου