Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

ΚΡΕΑΣ ΛΕΜΟΝΑΤΟ ΜΕ ΚΑΡΟΤΑ

Υλικά για 3 μερίδες:

600 γρ. κρέας μοσχάρι
2-3 καρότα κομμένα σε λωρίδες
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1-2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
2-3 μπαχάρια
1/3 κούπας ελαιόλαδο
χυμό από 2-3 λεμόνια
αλάτι
πιπέρι





Εκτέλεση:

Σε μία κατσαρόλα βάζουμε
ελαιόλαδο και αφού ζεσταθεί
ρίχνουμε το κρέας μας να τσιγαριστεί
καλά από όλες τις πλευρές. Αφού
έχουνε πάρει χρώμα όλες οι πλευρές του
το βγάζουμε σε ένα πιάτο και προσθέτουμε
το κρεμμύδι και το σκόρδο μέχρι να
μαραθεί. Ξαναρίχνουμε το κρέας στη
κατσαρόλα και όλα τα υλικά
μας εκτός από τα καρότα.  Προσθέτουμε
αρκετό νερό και το αφήνουμε να βράσει
για 45 λεπτά σε μέτρια φωτιά και τότε
ρίχνουμε και τα καρότα στο φαγητό.
Το αφήνουμε να βράσει για άλλα 40-45
λεπτά και το φαγητό μας είναι έτοιμο.

Επειδή κάθε κουζίνα διαφέρει, στη δική
μου θέλει περίπου 1 1/2 ώρα για να
μαγειρευτεί και να μαλακώσει το κρέας.
Πριν το βγάλετε από τη φωτιά δοκιμάστε
λίγο να βεβαιωθείτε ότι έχει μαλακώσει
και είναι έτοιμο.

 Συνοδεύεται με πατάτες λεμονάτες ή ρύζι.

 Στο φαγητό αυτό μπορείτε να 
προσθέσετε και μανιτάρια, του πάει πολύ.
 
Αν δείτε ότι ενώ είναι έτοιμο το φαγητό
δεν έχει πιει όλα τα νερά του, σε λίγο
νεράκι διαλύστε 1 κ.γ. κόρν φλάουρ
 και ρίξτε το στη κατσαρόλα και 

ανακατέψτε. Έτσι θα πήξει η σάλτσα
και θα δέσει καλύτερα με το φαγητό.


Καλή Επιτυχία...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου