Λίγα λόγια για μένα....

Γεια σας,
με λένε Μαρία, είμαι Ελληνίδα με καταγωγή από τη Λήμνο και μένω στην Αθήνα, μου αρέσει πολύ η μαγειρική, η ζαχαροπλαστική και να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις, έτσι πήρα την απόφαση να δημιουργήσω αυτή τη σελίδα και να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές που έχω.
Μου αρέσει το καλό αποτέλεσμα και αυτό που γεύομαι να ικανοποιεί εμένα και τους ανθρώπους γύρω μου. Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι κοιτώντας παλιές αλλά και νέες συνταγές, ελληνικές και όχι μόνο.. Γι' αυτό με τα χρόνια οι συνταγές της γιαγιάς και της μαμάς άλλες έχουν παραμείνει το ίδιο και άλλες τις έχω αλλάξει για να τείνουν περισσότερο στη νεότερη γενιά και στα γούστα του καθενός.
Ανυπομονώ για τα σχόλιά σας ή ερωτήματά σας που θα χαρώ να σας απαντήσω.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Η ΣΑΛΑΤΑ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ

Υλικά:

2 πατάτες βρασμένες ψιλοκομμένες
150 γρ. αρακά βρασμένο
150 γρ. καλαμπόκι βρασμένο
2 καρότα κομμένα κομματάκια βρασμένα
μισό μήλο κομμένο κομματάκια
250 γρ. γιαούρτι
10 αγγουράκια τουρσί ψιλοκομμένα
2 αυγά βρασμένα και ψιλοκομμένα
2 κ.γ κάπαρη
4 κ.σ. μαγιονέζα
1 κ.σ. κέτσαπ
1 κ.σ. μουστάρδα
λίγο ξύδι
χυμό από μισό λεμόνι
αλάτι
πιπέρι
άνηθο
3 καρύδια για τη σαλάτα
και 3 καρύδια για το στόλισμα

Εκτέλεση:

Αφού έχουμε έτοιμα όλα μας τα υλικά
τα ανακατεύουμε σε ένα μπωλ καλά
και το βάζουμε στο ψυγείο.
Σερβίρεται τουλάχιστον μετά από 3 ώρες
για να έχει κρυώσει η σαλάτα μας και
να έχουν δέσει τα υλικά μεταξύ τους.

Είναι αρκετά μπελαλίδικη αλλά αξίζει
τον κόπο!!!


Καλή Επιτυχία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου